onsdag 29 september 2010

Här kommer räven

Mina inlägg i bloggosfären blir allt mer sporadiska. Den största anledningen till det är att jag börjat göra praktik på ett alldeles speciellt litet café. Min tillvaro är som en film, en blandning av Amelie från Montmartre och Chocolat. Minus Johnny Depp förstås, men jag är vid gott mod.

Pysselverkstan ekar dock inte lika tomt som min del av bloggarkivet. Jag sydde en ny gardin för ett tag sen, av ett fräsigt tyg som alltid lika duktiga Lotta Kühlhorn designat för IKEA.


Passar fint till mina andra rosalila prylar. Fast jag kan inte låta bli att undra; har räven tänkt äta upp kaninisarna eller?


Puss!
Maria

2 kommentarer:

  1. Vill ha! Skitsnyggt tyg, älskar Lotta Kühlhorns mönster. Passar väldigt bra som gardin också för den delen. :)

    /H

    SvaraRadera
  2. Jag har också det tyget hemme. Det är så fint! Hm... jag tror nog att räven är lite sugen..

    SvaraRadera