söndag 10 januari 2010

It takes a fool to remain a fool

Igår höll hjärnan på att explodera i spåren av flyttkaoset. Aplåten kunde inte rädda mig utan det blev en version av La Cucaracha som hindrade hjärnsubstansen från att spridas över bruna multiboxar från Clas Ohlson.

Texten är enkel så fatta min hand och sjung med!

(Mel. La Cucaracha)
Jag går bananas, jag går bananas. Dobidobidodo.
Jag går bananas, jag går bananas. Dobidobidodo.

Upprepa tills förnöjdheten infinner sig. (Vilket den aldrig kommer att göra medan du flyttar).

Idag var jag ett under av effektivitet, antagligen tack vare Anja som ledde mig genom ett fantastiskt yogapass i mitt lila kök på förmiddagen. Jag fick all anledning att glatt nynna på en kampsång. Vi kan kalla den effektivitetsvisan.

Effektivitetsvisan
(Mel. valfri!)
Sätt dig aldrig ner!
Sätt dig aldrig ner!
Vad som än händer, vad som än sker,
sätt dig aldrig ner!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar