fredag 4 mars 2011

Använd det du har


Så var det dags för årets första (men förhoppningsvis inte sista) använd det du har-utmaning som Beas barnslikheter har dragit igång. Jag är pepp på att delta men lite orolig eftersom det var längesen jag pysslade sist. Har flyttat ihop med en underbar man, jobbat, rumsterat om och packat upp, och trots att jag har tusen idéer känner jag att det är annat som kommer först nu. Men den här utmaningen ska jag banne mig vara med på! Lägg nivån där du själv vill - det är det som är det fina med det här. Hanna-Panna, vad sägs, ska du joina in?
/Maria

1 kommentar:

  1. Ja, eller jag ska i alla fall försöka! Har en massa saker som jag borde göra klart (hej draperiet!) och det här är ju ett lysande tillfälle. Sen får jag se hur mycket jag faktiskt hinner och orkar göra...

    /H

    SvaraRadera