söndag 22 augusti 2010

Marknadsförberedelser

Det börjar vara dags att ta itu med dekorationerna till marknadsbordet. Den här gången har vi temat svartvitt/avskalat/grafiskt/alice i underlandet. Sydde klart de sista väskorna idag så till veckan ska jag försöka hinna pyssla lite så jag kan styla klart bordet. Eller, styla bordet över huvud taget.

Jag har i alla fall tillverkat etiketter av papperskassar:


Och så här ser resten av väskorna ut:


Solrosen. Har rosett på andra sidan.


Knallfärgad väska med orange foder.


Smakfull och diskret med blåvitrandig rosett och matchande foder i blått.


Intensiv blomma i blått och turkos, med knalligt grönturkos foder. Har rosett på andra sidan.

Jag gillar mina väskor, några av dem så mycket att jag vill ha kvar dem. Är ytterst sällan jag syr väskor åt mig själv, tycker att det alltid känns så motigt av nån anledning.

/Maria

1 kommentar:

  1. åhh himla snajsiga väskor! Skall bli kul att ses på marknaden =) och TACK för att du sa till om länken på bloggen!!!

    SvaraRadera