lördag 28 augusti 2010

Inför marknaden

Tänkte visa upp lite av det som jag ska ha med på marknaden nästa söndag. Jag håller bland annat på att göra nåldynor i olika storlekar och här syns de som hittills har blivit klara:



De är gjorda i den minsta storleken, ungefär 5x8 cm. På baksidan (eller framsidan om man så vill) ser de ut så här:



Dessutom ska jag ta med några gamla favoriter som dessa babyfiltar:



Märkligt nog känner jag mig inte ett dugg stressad men det kanske kommer. För ovanlighetens skull har jag nämligen inte sparat allt till sista minuten utan istället gjort lite allt eftersom jag fått en ledig stund över.

Nu ska jag fortsätta med mina kreationer (om jag nu kan koncentrera mig vill säga; har en jobbig granne som envisas med att borra och spika och ha sig. Ack, alla dessa gör-det-självare, varför syr de inte istället? Mycket tystare).

/Hanna

4 kommentarer:

  1. ÅHHHH vilka fina nåldynor! Jag skall köpa en sån!

    SvaraRadera
  2. haha, I'm not the one to talk, jag sydde mitt i natten när jag bodde i lägenhet, och det är ju inte helt tyst... :)

    SUPERfina nåldynor, jag blir så kaksugen! Tycker nog att du kan höja priset nu när jag sett dem, 55-60 kanske (för de minsta alltså). Kakor kakor kakor!! Sugen på att byta en kaka mot en rosettbrosch? Är lite kär i den vita kakan med ros och rosarandig ände.

    /Maria

    SvaraRadera
  3. Gerda: Tack!
    Maria: Ja, vi kan byta. Jag vill gärna ha en sån där brosch!

    /H

    SvaraRadera
  4. Ja, grejt! Vi byter på marknaden!
    /Maria

    SvaraRadera