tisdag 11 januari 2011

Minibook kit: tis the season

Inte nog med att jag fick den fina knappöverraskningen i brevlådan idag, det dök också upp en leverans jag beställt från Elise. Den här miniboken ska fyllas med bilder och berättelser från julen.


Och det här trycket ska ramas in och hängas upp på väggen som inspiration vid min craft-station.


Jag älskar att beställa från Elise för hon skickar med så fina saker. Snygga visitkort till exempel.


Och peppiga kort, användbara till alla sorters pyssel.


Inga detaljer lämnas åt slumpen; emballaget är pepprat med budskap också.


Jag beställde även två grejer till. Dem får ni se nån annan dag.
/Maria

5 kommentarer:

  1. Vilket inspirerande paket!

    Tavlan på väggen hos mig är en inramad affisch från Studio Violet (Camilla Engman och Elisabeth Dunker)

    SvaraRadera
  2. Elise är Elise Cripe, hon som står ganska långt upp på inspiratörslistan i högra spalten.

    /Maria

    SvaraRadera