fredag 13 november 2009

I god tid




















På nyårsafton är det nån som fyller år. Eller som kusin Emma sa: "Hon är väl snart 30?". Jepp, storasyster blir 28 på nyårs och den annars så sega lillasystern har redan fixat klart presenten och känner sig därför onyttigt stolt.

Annars händer: ingenting. Jag känner ingen som helst pepp att producera saker åt andra människor just nu men kommer att sätta igång med lite filt- och väsktillverkning inför julmarknaden (yes! vi blev antagna!). Har svårt att känna nån större glädje eller ork för julmarknaden men det är tur att jag har en syster som stickar ett par lovikkavantar på en kafferast och en syster som har tusen fina projekt på gång samtidigt. Vi får se om jag också har nåt att komma med på Gammlia den 5:e och 6:e december!


/M

3 kommentarer:

  1. så ni ska oxå vara med på marknaden? kul!! jag och gerda ska oxå ha ett bord där. blir snajsigt! hoppas bara vädret blir bra... :)

    SvaraRadera
  2. jajjamän! :) vi såg på listan att ni också ska va med! jättekul! ska definitivt ta en sväng förbi erat bord...

    ja jag har en romantisk bild av lätt snöfall mot vit mark, fem minus och knarrande skor. vi får väl se... ;)

    /Maria

    SvaraRadera
  3. Yes! Kul att ni också skall vara med!

    SvaraRadera