måndag 11 oktober 2010

Artist Trading Cards

På "mitt" café ska vi ha en temakväll med pyssel. Då ska deltagarna få prova på att göra ATC-kort; Artist Trading Cards. Jag hade aldrig hört talas om det förrns jag läste Jag blommars fina inlägg om ATC-kort (och i samma veva råkade läsa artikeln om ATC i tidningen Hemslöjden som jag aldrig ens bläddrat i förut). Jag gjorde några kort för att visa för deltagarna på temakvällen:























Hej igen.


















Emma blommar.


















Fina fisken.























Hålla handen.























Jag älskar Nisse och Nisse älskar mig.


















Gosaker.

Sjukt kul och enkelt att göra! En grej für alle.
/Maria

1 kommentar:

  1. Haha, den där ringen känner jag allt igen! Fina kort du har gjort (hej rim), Nisse-kortet är jättegulligt!

    /H

    SvaraRadera