fredag 30 april 2010

Fyndigt

Världsfina knappar...















Ett spanskt (?) tyg med en fin åsna på. Jag vet inte vad jag ska ha det till och börjar ångra att jag köpte det, men det var den där åsnan alltså... Det är också väldigt roligt att flamencokvinnan slänger grönsaker på katten. (Tyget känns väldigt Elisabetskt, kan det vara nåt för dig, tro?)























Och, tadaa!























Mitt bästa fynd någonsin. Jag överväger att nypa mig i armen för att se om det verkligen är sant, men jag vågar inte för om jag vaknar blir det dålig stämning.

/Maria

3 kommentarer:

  1. På tal om att nypa sig i armen, tänk att typ tatuera det där sista motivet (ditt bästa fynd)- hur coolt vore inte det? :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja en lingonsyltburk på armen vore inte helt fel... ;)

    /Maria

    SvaraRadera