fredag 21 augusti 2009

Varmt välkomna till Systrarna Stenlunds blogg! Här kommer ni att få ta del av pyssel, syprojekt, inspirationsbilder och tips om andras fantastiska bloggar. Vi - storasyster Hanna och jag - ligger i startgropen men har blivit sinkade av jobb, frenetiskt pysslande inför Designmarknaden samt allmän trötthet. Håll utkik för vi kommer att uppdatera mer så småningom.

I morgon kommer vi alltså att vara med på den coola designmarknaden som anordnas av Hamnmagasinet. Sjukt kul och spännande! Jag arbetar alltid med teman, så även när det gäller pyntandet av bordet vi kommer att stå vid i morgon. Utan att avslöja för mycket kan jag säga att temat är TANT.

Våra framtida alster kommer att finnas till salu i vår butik, systrarna Stenlunds butik, så klicka er in där med jämna mellanrum för att se vad som finns att köpa.

Just nu är jag ovän med blogspot, men det går förhoppningsvis över snart. Hör gärna av er om ni har några specialkunskaper, för just nu är det inte mycket som går min väg.

Allt gott!
/Lillasyster Maria

4 kommentarer:

  1. Tjoho jag är så glad över knappen!! :)
    Kul att träffa er båda, ni gör verkligen fina grejer tillsammans, och kul med temat också.
    See you soon =)

    SvaraRadera
  2. :D

    Tack själv för alla fina komplimanger och braiga tips!! Sjukt kul att träffa dig med. <3

    /Maria

    SvaraRadera
  3. PS: Byt till Wordpress! Snyggare, enklare och roligare. Går dessutom att importera hela ens Blogspot-blogg direkt med typ en knapptryckning ;)

    SvaraRadera
  4. Jag råkar hata wordpress!! Verkligen hata hata, så jag vägrar ha det...

    /maria

    SvaraRadera