torsdag 27 augusti 2009

Samarbete med Djurskyddet

Med jämna mellanrum kommer en del av intäkterna från min försäljning att gå till Djurskyddet i Umeå. De är vardagshjältar som bland annat gör sitt bästa för att rädda djur som blivit dumpade av sina ägare. Har du möjlighet att ta hand om en övergiven katt, antingen genom att ställa upp som fodervärd eller genom att ge katten ett permanent hem hos dig, hör av dig till Djurskyddet! De är i ständigt behov av ekonomiskt stöd så skänk gärna en slant till dem om du har möjlighet.

Under designmarknaden hade jag två vaxduksväskor till försäljning, och 50 kronor per såld väska gick till Djurskyddet i Umeå. Ena väskan köpte min mamma, och den andra finns till salu i butiken. Är du sugen på en härlig shoppingväska samtidigt som du vill stödja en bra förening så är det här erbjudandet något för dig!

/Lillasyster Maria



Fina fisken! Tyget som vaxduksväskorna är sydda av.

3 kommentarer:

  1. Vad fint av dig, vilken bra idé! Nåt för andra att ta efter, typ jag :)

    /Maria

    SvaraRadera
  2. Förresten, jag är med i en syjunta som träffas varannan måndag kl 19:30 och handarbetar, dricker te och pratar lite strunt. Du och din syster är välkommen att delta nån måndag om ni vill, finns inga krav på hur mycket en måste vara med :)

    SvaraRadera
  3. Tack för peppen!!

    Syjunta låter skittrevligt. We might join in! :)

    SvaraRadera